Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12123
Назва: Розвиток цифрових сервісів маркетингу в умовах війни
Автори: Марченко, О.В.
Федоренко, Д.Т.
Тематичні ключові слова: маркетингова діяльність підприємств
інформаційні технології
цифрові технології
e-commerce
воєнний стан
Дата публікації: 3-лис-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Марченко О.В. Розвиток цифрових сервісів маркетингу в умовах війни / О.В. Марченко, Д.Т. Федоренко // Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали IX Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., 03 листоп. 2022. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – С. 116–118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12123
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik 3 листоп 2022-117-119.pdfтези170.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.