Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичкало-Кондрацька, І.Б.-
dc.contributor.authorНовицька, І.В.-
dc.date.accessioned2016-12-19T10:18:15Z-
dc.date.available2016-12-19T10:18:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1203-
dc.descriptionЧичкало-Кондрацька І.Б., Новицька І.В. Using of marketing communications in agricultural enterprise // Економіка і регіон. – 2016. – № 5.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the use of marketing communications in the agricultural sector, examples of different approaches of scientists on the definition of marketing communications in agricultural enterprises, examines key components of marketing communications systems and their features.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається використання маркетингових комунікацій в аграрному секторі, узагальнюються різні підходи науковців щодо визначення поняття маркетингових комунікацій в аграрних підприємствах, вивчаються основні складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх особливості. Відповідно до специфіки сучасного аграрного підприємства, ми дослідили різні інструменти маркетингових комунікацій,а саме: рекламу у засобах масової інформації, стимулювання збуту, проведення масових заходів (виставок, конференцій, презентацій тощо), персональний продаж, прямий маркетинг, зв’язки з громадськістю. Кожен з них несе свої цілі та направлений на окремі цільові групи. Крім того, визначили, що при розробці комплексу просування продукції необхідно використовувати інтегрований підхід до маркетингових комунікацій, урахувати усі основні засоби просування. Основний акцент доцільно робити на персональному продажі та прямому маркетингу, не забуваючи також про ефективну рекламну компанію для збільшення обсягів збуту та правильне розроблення елементів зв’язку з громадськістю з метою формування споживчої лояльності до підприємства та його продукції. Проведено порівняльну характеристику масових та персоніфікованих маркетингових комунікацій, розкрито особливості таких інструментів маркетингових комунікацій, як ATL, BTL та TTL.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЕкономіка і регіонuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectmarketingtarget audienceuk_UA
dc.subjectcommunication policyuk_UA
dc.subjectthe system of marketing communicationsuk_UA
dc.subjectintegrated marketing communicationuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectцелевые аудиторииuk_UA
dc.subjectкоммуникационная политикаuk_UA
dc.subjectинтегрированная маркетинговая коммуникацияuk_UA
dc.titleUsing of marketing communications in agricultural enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeВикористання маркетингових комунікацій в аграрному секторіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc658.631.151.3-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2016. №5 (60)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чичкало-Кондрацька Новицька стаття.pdfОсновна стаття210.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.