Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11887
Назва: Обґрунтування структури та змісту навчальної дисципліни «Основи ерготерапії» у процесі підготовки майбутніх фізичних терапевтів
Автори: Бабич, Н.Л.
Тематичні ключові слова: ерготерапія
майбутній фізичний терапевт
навчальна дисципліна
Дата публікації: 21-тра-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Метою вивчення дисципліни «Основи ерготерапії» є формування визначених освітньо-професійною програмою загальних та фахових компетентностей, зокрема надання студентам сучасних теоретичних знань з відновлення активної життєдіяльності людини, що використовуються при порушеннях трудової, соціальної активності та здатності догляду за собою, навчити студентів володіти ерготерапевтичними методами відновлення та формування практичних вмінь з застосування ерготерапії у системі комплексної реабілітації при різних захворюваннях та порушеннях систем організму.
Бібліографічний опис: Бабич Н.Л. Обґрунтування структури та змісту навчальної дисципліни «Основи ерготерапії» у процесі підготовки майбутніх фізичних терапевтів / Н.Л. Бабич // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 25 квітня – 21 травня 2022 р.). – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – Т. 2. – С. 346-348.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11887
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної терапії та ерготерапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vol2_74_346-348.pdfтези750.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.