Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасюта, В.Б.-
dc.contributor.authorЩербаков, О.С.-
dc.date.accessioned2023-02-23T12:52:15Z-
dc.date.available2023-02-23T12:52:15Z-
dc.date.issued2023-01-24-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11832-
dc.descriptionВасюта В.Б. Значення CRM-технологій в сучасній системі маркетингової діяльності підприємства / В.Б. Васюта, О.С. Щербаков // Eurasian scientific discussions : Proceedings of the 13th International scientific and practical conference (January 22-24, 2023). – Barcelona : Barca Academy Publ., 2023. – P. 388-391. – URL: https://sci-conf.com.ua/xiii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-eurasianscientific-discussions-22-24-01-2023-barselona-ispaniya-arhiv/uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянути важливість застосування CRM-технологій в сучасній системі маркетингової діяльності підприємства. У дослідженні використані методи теоретичного узагальнення та аналізуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherBarca Academy Publishing, Barcelona, Spainuk_UA
dc.subjectCRM-технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleЗначення CRM-технологій в сучасній системі маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васюта_Щербаков.pdfтези464.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.