Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11764
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернишов, В.В. | - |
dc.contributor.author | Таловиря, Г.М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T11:33:40Z | - |
dc.date.available | 2023-02-15T11:33:40Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11764 | - |
dc.description | Чернишов В.В. Історія формування підходу та зміст методики оберненого навчання / В.В. Чернишов, Г.М. Таловиря // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2022. – Вип. 56. Т. 4. – С. 145-149. – DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/56-4-24 | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено історії становлення підходу та змісту інноваційної методики оберненого навчання (Flipped Classroom – англ.). З’ясовано, що підхід і методика оберненого навчання виникають на межі другого десятиліття ХХІ року у США, як відповідь на нові виклики, що постали перед освітянами в результаті збільшення інформаційного навантаження та нових реалій освіти в інформаційному суспільстві. Підхід оберненого навчання, таким чином, оформлюється результат інтенсивних пошуків нових, більш прийнятних і ефективних методів педагогічної та професійної викладацької діяльності з метою, з одного боку, розширити коло знань, які здобувають учні або студенти, тоді як з іншого – зменшити аудиторне навантаження на учителя або викладача, вивільнити його або її час для опрацювання та обробки нової інформації, кількість якої постійно зростає. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | інноваційні підходи до навчання | uk_UA |
dc.subject | методика навчання | uk_UA |
dc.subject | обернене навчання | uk_UA |
dc.title | Історія формування підходу та зміст методики оберненого навчання | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378:004 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
56-4_2022_2_145-149.pdf | Стаття | 334.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.