Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаловиря, Г.М.-
dc.contributor.authorРізник, Ю.Ю.-
dc.date.accessioned2023-02-15T09:56:52Z-
dc.date.available2023-02-15T09:56:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11762-
dc.descriptionТаловиря Г.М. Використання персоналізованого контенту на заняттях з англійської мови / Г.М. Таловиря, Ю.Ю. Різник // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2022. – Вип. 56. Т. 4. – С. 107-112. – DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/56-4-18uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються можливості використання персоналізованого контенту на заняттях з англійської мови. На сучасному етапі розробки методів навчання англійської мови вчителі все частіше стикаються з необхідністю адаптування тем, що вивчаються, до інтересів учнів, важливості посилення мотиваційного компоненту під час опанування мови за рахунок створення матеріалів, наближених до життя учнів. Сучасна методика викладання англійської мови наголошує на якісно кращому результаті володіння нею за умови створення контенту, що мотивує. Більш того, дослідники відзначають, що у процесі оволодіння мовою беруть участь різні частини мотиваційної складової особистості: Я ідеальне і Я мотиваційне. Я ідеальне створює внутрішній образ себе, який володіє англійською на високому рівні, а Я мотиваційне змушує учня прагнути цього. Таким чином, вивчаючи вплив персоналізованого контенту на рівень вмотивованості учнів під час вивчення мови, авторка дійшла висновку, що адаптація навчальної програми до інтересів учнів є потужним стимулом для розвитку зацікавленості на уроці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectперсоналізований контентuk_UA
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk_UA
dc.subjectнавчальний матеріалuk_UA
dc.subjectнавчання англійської мовиuk_UA
dc.titleВикористання персоналізованого контенту на заняттях з англійської мовиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.147.091.33-027.22:811.111-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56-4_2022_2_107-112.pdfСтаття340.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.