Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1172
Назва: Управління ціновою політикою підприємства роздрібної торгівлі
Автори: Свічкарь, В.А.
Сімонова, Н.В.
Тематичні ключові слова: маркетингова політика
цінова політика
роздрібне торговельне підприємство
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Свічкарь В.А. Управління ціновою політикою підприємства роздрібної торгівлі / В.А. Свічкарь, Н.В. Сімонова // Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих учених «Національна економіка в умовах глобалізації: тенденції, проблеми та перспективи», 23 листоп. 2016 р. – Полтава: ПолтНТУ, 2016. – Т. 2. – С. 14-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1172
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_Свічкарь.pdf231.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.