Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезрукова, Н.В.-
dc.contributor.authorСвічкарь, В.А.-
dc.date.accessioned2016-11-29T12:38:24Z-
dc.date.available2016-11-29T12:38:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1170-
dc.descriptionBezrukova N.V. Brand-management as a necessery condition to enter the world market for national companies / N.V. Bezrukova, V.A. Svichkar // Science and рractice: Collection of scientific articles. - Thorpe-Bowker®, Melbourne, Australia, 2016.- Р. 228-232.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто призначення бренду з позицій менеджменту. Проаналізовані проблеми формування та розвитку менеджменту брендів в українських компаніях. Доведено, що брендові товари є більш конкурентоспроможними в умовах сучасного світового ринку. Окреслені передумови для формування і розвитку українських брендів та просування їх на світовий ринок. Виділені негативних тенденцій, які перешкоджають формуванню брендів в Україні. Доведено, що бренд є необхідною умовою досягнення стійкого та тривалого ділового успіху на світовому ринкуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherThorpe-Bowker®, Melbourne, Australiauk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.titleBrand-management as a necessery condition to enter the world market for national companiesuk_UA
dc.title.alternativeБренд-менеджмент як необхідна умова виходу вітчизняних компаній на світовий ринокuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.139-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Безрукова_Свічкарь.pdf269.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.