Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Н.В.-
dc.contributor.authorЛещенко, Т.О.-
dc.date.accessioned2023-02-08T11:30:07Z-
dc.date.available2023-02-08T11:30:07Z-
dc.date.issued2020-03-19-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11705-
dc.descriptionЛещенко Т.О. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів / Т.О. Лещенко, Н.В. Бондар // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 19 бер. 2020 р. – Полтава : УМСА, 2020. – С. 122-123.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано ефективність використання кейс-методу в контексті інтерактивних технологій. Окреслено умови і шляхи використання Casestudy в процесі навчання української мови як іноземної. Акцентовано на потенціалі аналізованого методу, який активно використовується у вітчизняній вищій освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectкейс-технологіяuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.titleКейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
keis_metod_u_konteksti.pdfтези590.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.