Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11675
Назва: Комунікаційна політика підприємства в умовах зміни цінностей та розвитку цифрової економіки
Автори: Заяць, Т.А.
Глєбова, А.О.
Тематичні ключові слова: комунікаційна політика
цифрова економіка
менеджмент
цифрові комунікації
Дата публікації: 2-гру-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Питання комунікаційної політики є предметом дослідження не тільки менеджменту, але і маркетингу, психології, соціології тощо. Однак, розвиток технологій і суспільства, розвиток суспільних відносин постійно актуалізують комунікаційну політику, особливо для менеджменту. Метою дослідження є дослідження процесу формування комунікаційної політики підприємства в умовах розвитку цифрової економіки та зміни цінностей у суспільстві.
Бібліографічний опис: Заяць Т.А. Комунікаційна політика підприємства в умовах зміни цінностей та розвитку цифрової економіки / Т.А. Заяць, А.О. Глєбова// Академічна й університетська наука : зб. наук. пр. Секції за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. «Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди», 02 груд. 2022 р. : Т. 2. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 16-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11675
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник секція 6-17-20.pdfТези498.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.