Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorБондарчук, М.І.-
dc.date.accessioned2016-06-09T10:03:41Z-
dc.date.available2016-06-09T10:03:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/115-
dc.descriptionМокляк М.В., Бондарчук М. Storytelling як сучасний інструмент маркетингу// Національна економіка в умовах глобалізації : тенденції, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтнрнет конф. студентів, аспірантів та молодих учених, 23 листоп. 2015 р.- Полтава: ПолтНТУ, 2015.- Т. 2 - С. 81-83uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПолтНТУuk
dc.subjectStorytelliguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсторітелінгuk
dc.titleStorytellig як сучасний інструмент маркетингуuk
dc.typeМатеріали конференційuk
dc.identifier.udc316.77: 659.443/.446-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. бондарчук,сторителлинг сучасний инструм маркетингу.pdf190.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.