Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11594
Назва: Сучасні аспекти використання педагогічних здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності
Автори: Клеценко, Л.В.
Гета, А.В.
Вишар, Є.В.
Тематичні ключові слова: педагогічні здоров’язбережувальні технології
фасилітація
технологія щастя та успіху
професійне здоров’я
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні питання щодо сучасних аспектів використання педагогічних здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Теоретично охарактеризовано педагогічні здоров’язбережувальні технології у професійній діяльності спеціалістів з фізичної реабілітації. Доведено необхідність використання соціально-психологічних та педагогічних технологій у процесі реабілітації для його ефективності та стійкості результату. З огляду на це, враховуючи специфіку діяльності фахівців фізичної реабілітації, сформульовано визначення психолого-педагогічних здоров’язберігаючих технологій. Доведено, що ефективність процесу фізичної реабілітації залежить від готовності фахівців фізичної терапії, ерготерапії використовувати соціально-психологічні та педагогічні оздоровчі технології. Виділено, що здоров’язбережувальні педагогічні технології передбачають формування необхідних компетентностей для успішної фізичної реабілітації, формування моральних якостей особистості, які забезпечать ефективність реабілітаційного процесу на основі врахування педагогічних закономірностей та принципів. З’ясовано, що готовність майбутніх фахівців із фізичної реабілітації до використання здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності передбачає оволодіння ними впродовж навчання в ЗВО системою теоретико-практичних професійних знань, формування мотивів і потреб до їх реалізації в самостійній практичній професійній діяльності, що втілюється в можливості застосовувати сформовані медико-фізкультурні компетентності, соціально-психологічні методи цілеспрямованого впливу на особистість із урахуванням педагогічних закономірностей і принципів збереження та відновлення здоров’я. Встановлено необхідність посилення процесу формування готовності до використання соціально-психологічних, педагогічних оздоровчих технологій.
Бібліографічний опис: Вишар Є.В. Сучасні аспекти використання педагогічних здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності / Є.В. Вишар, Л.В. Клеценко, А.В. Гета // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2022. – Вип. 47, т. 1. – С. 317-321. – DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/47-1-48
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11594
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної терапії та ерготерапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клеценко_Гета.pdfСтаття339.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.