Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorКолибельник, Ю.В.-
dc.date.accessioned2016-06-09T09:56:39Z-
dc.date.available2016-06-09T09:56:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/114-
dc.descriptionМокляк, М.В. Проблеми впровадження соціально-етичного маркетингу в Україні / М.В. Мокляк, Ю.В. Колибельник //Національна економіка в умовах глобалізації: тенденції, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих учених, 23 листоп. 2015 р. - Полтава, ПолтНТУ, 2015. - Т. 2. - С. 135-137.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПолтНТУuk
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectнаціональна економікаuk
dc.titleПроблеми впровадження соціально-етичного маркетингу в Україніuk
dc.typeНаукові статтіuk
dc.identifier.udc338.433:631.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.колибельник, мокляк.pdf166.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.