Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСереда, А.В.-
dc.date.accessioned2023-01-19T09:09:00Z-
dc.date.available2023-01-19T09:09:00Z-
dc.date.issued2022-12-02-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11471-
dc.descriptionСереда А.В. Основні ідеї виховання та навчання Григорія Сковороди / А.В. Середа // Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 2 – 4 груд. 2022 р.). – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 104-107.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено науково-педагогічні погляди Г. Сковороди, що формувалися під впливом історичної епохи XVIII століття, яку європейські культурологи називають епохою Просвітництва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectГригорій Сковородаuk_UA
dc.subjectпедагогічні поглядиuk_UA
dc.titleОсновні ідеї виховання та навчання Григорія Сковородиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc37.091.4-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сковорода. Тези_104-107.pdfтези464.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.