Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасюта, В.Б.-
dc.contributor.authorГоловня, В.А.-
dc.date.accessioned2023-01-12T07:00:10Z-
dc.date.available2023-01-12T07:00:10Z-
dc.date.issued2023-01-09-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11331-
dc.descriptionВасюта В.Б. Мотивація поведінки споживача, як важливий аспект маркетингової політики / В.Б. Васюта, В.А. Головня // Scientific progress: innovations, achievements and prospects : Proceedings of the 4th International scientific and practical conference, 9-11 January 2023. – Munich : MDPC Publishing, 2023. – P. 503-505. – URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-scientific-progress-innovations-achievements-and-prospects-9-11-01-2023-myunhen-nimechchina-arhiv/uk_UA
dc.description.abstractТеорія мотивації споживача вивчається для виявлення його основних потреб і бажань, окреслення мотивів його споживацької поведінки. Інформація про мотиви споживача стане запорукою успішної рекламної кампанії, що посилить інтенсивність продажівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherMDPC Publishing. Munich, Germanyuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.titleМотивація поведінки споживача, як важливий аспект маркетингової політикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Васюта_Головня.pdfтези472.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.