Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерниш, І.В.-
dc.contributor.authorМаховка, В.М.-
dc.contributor.authorБакало, Н.В.-
dc.contributor.authorГлєбова, А.О.-
dc.date.accessioned2023-01-11T13:44:30Z-
dc.date.available2023-01-11T13:44:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11317-
dc.descriptionЧерниш І.В. Розвиток готельного-ресторанного бізнесe в Україні на умовах франшизи та сучасних анімаційних програм / І.В. Черниш, В.М. Маховка, Н.В. Бакало, А.О. Глєбова // Економіка і регіон. – 2022. – № 1 (84). – С. 41–49. – DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2022.1(84).2541.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджуються тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу протягом останніх трьох років. Встановлено, що встановлення карантинних обмежень, зокрема для закладів громадського харчування обумовило розвиток кризи та банкрутство значної кількості суб’єктів господарювання у цій сфері. Значні збитки отримали як готелі, так і ресторани, які працювали як на внутрішньому ринку, так і на міжнародному. Причиною цього стало запровадження жорстких карантинних обмежень відносно бізнесу, зокрема готельного та ресторанного. Виникла необхідність не тільки оптимізації витрат, але і зміни підходів до бізнес-моделі. Оскільки пандемія COVID-19 передбачала жорсткий національний карантин, а потім його поступове згортання та ослаблення. Водночас, саме пандемія продемонструвала сильні та слабкі сторони всіх суб’єктів господарювання у туризмі, можливості та загрози. Зокрема, останніми роками у туризмі швидкі темпи зростання забезпечила технологія франшизи. Авторами було встановлено, що ринок франшизи, не зважаючи на карантинні обмеження продовжував розвиватися в Україні, зокрема у сфері громадського харчування. Саме франшиза дозволила забезпечити стійкі темпи зростання ресторанів до та під час пандемії COVID-19, особливо закладів швидкого харчування. Коли ресторани рахували збитки, заклади швидкого харчування змогли не тільки покрити збитки, але і заробляти кошти. Франшиза дозволила забезпечити швидку адаптацію до нових умова господарювання. Вона дозволяє мінімізувати кількість помилок на етапі створення бізнесу та його виведення на ринок. Це є важливим, оскільки зменшуються витрати часу, а збільшується дохідність за рахунок передачі знань та впізнаваємості бренду (торгової марки). Завдяки швидкій адаптації, масштабованим технологіям та орієнтованості на задоволення потреб клієнтів технологія франшизи дозволяє забезпечувати стійкий розвиток.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectфраншизаuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectкарантинuk_UA
dc.titleРозвиток готельного-ресторанного бізнесe в Україні на умовах франшизи та сучасних анімаційних програмuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc663.938:061.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2022. № 1 (84)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕіР 1_84_2022-41-49.pdfстаття968.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.