Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулакова, С.Ю.-
dc.contributor.authorГалкіна, А.С.-
dc.contributor.authorДаніленко, А.В.-
dc.date.accessioned2022-12-12T07:37:36Z-
dc.date.available2022-12-12T07:37:36Z-
dc.date.issued2022-11-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11159-
dc.descriptionКулакова С.Ю. Методи визначення рекламного бюджету компанії / С.Ю. Кулакова, А.С. Галкіна, А.В. Даніленко // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 10 листоп. 2022 р. – Полтава : Нац. ун-т. ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 101-103.uk_UA
dc.description.abstractНезалежно від того, чи йдеться про великий бізнес, чи про малий, кожне підприємство витрачає від заробленого прибутку певну суму рекламу своїх товарів і послуг. Також і розмір отримуваного підприємством прибутку залежить від ефективності застосовуваних маркетингових інструментів, у т.ч. реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»uk_UA
dc.subjectрекламний бюджет компаніїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleМетоди визначення рекламного бюджету компаніїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc330.4: 215.2-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_10_11_2022_Кулакова.pdfтези374.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.