Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.date.accessioned2016-11-10T11:10:33Z-
dc.date.available2016-11-10T11:10:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1114-
dc.descriptionМокляк М.В. Теоретичні аспекти маркетингових інструментів підприємств на Європейських ринках / М.В. Мокляк // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Теорія та практика менеджменту: реалії та перспективи розвитку». – Херсон: ХДАУ, 2016. – С. 60-63.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсон: ХДАУuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти маркетингових інструментів підприємств на Європейських ринкахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc330.4: 215.2-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_ Moklyak всеукр конф.pdf161.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.