Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorБугай, А.Н.-
dc.date.accessioned2022-11-28T14:25:49Z-
dc.date.available2022-11-28T14:25:49Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11053-
dc.descriptionБугай А.Н. Всесвітній фонд дикої природи (WWF) як лідер глобального маркетингу некомерційних організацій глобального світу / А.Н. Бугай, М.В. Мокляк // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 25 квітня–21 травня 2022 р.). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – Т. 1. – С. 325–327.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectглобальний маркетингuk_UA
dc.subjectнекомерційні організаціїuk_UA
dc.subjectміжнародні неурядові організаціїuk_UA
dc.subjectВсесвітній фонд дикої природи (WWF)uk_UA
dc.titleВсесвітній фонд дикої природи (WWF) як лідер глобального маркетингу некомерційних організацій глобального світуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.138-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-та конф Т.1-326-328.pdfтези344.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.