Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасюта, В.Б.-
dc.contributor.authorЖитник, О.М.-
dc.date.accessioned2022-11-28T06:51:55Z-
dc.date.available2022-11-28T06:51:55Z-
dc.date.issued2022-11-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11028-
dc.descriptionВасюта В.Б. Аналіз сучасного стану компаній ритейлу України / В.Б. Васюта, О.М. Житник // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 10 листоп. 2022 р. – Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – С. 53-54.uk_UA
dc.description.abstractТоргівля є важливою складовою національної економіки. Вона сприяє становленню вітчизняних товаровиробників і підвищує конкурентоспроможність товарів. Нині українські ритейл підприємства досить впевнено адаптуються до існування в умовах війни, відновлюються та забезпечують надходження до державного бюджетуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.titleАналіз сучасного стану компаній ритейлу Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc338.1:658-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_10_11_2022_53-55.pdfтези385 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.