Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаховка, В.М.-
dc.date.accessioned2016-06-09T09:22:13Z-
dc.date.available2016-06-09T09:22:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/109-
dc.descriptionМаховка В.М. Методологічні засади управління підприємством в умовах кризи / В.М. Маховка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. Економічні науки. – 2011. – № 6 (51), ч. 1. – С. 305-310.-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методологічні засади управління підприємством в умовах кризи. Подано аналіз поняття «криза», визначено класифікацію та основні характеристики кризових явищ, внутрішні та зовнішні причини їх виникнення, наслідки та основні стадії розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавський університет економіки і торгівліuk
dc.subjectкризаuk
dc.subjectантикризове управлінняuk
dc.subjectкризове явищеuk
dc.subjectантикризовий менеджментuk
dc.titleМетодологічні засади управління підприємством в умовах кризиuk
dc.typeНаукові статтіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 1.1.pdf276.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.