Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1094
Назва: Туристична реклама в інтернеті
Автори: Казак, О.О.
Гальченко, А.
Гусак, В.
Тематичні ключові слова: туризм
туристична реклама
Дата публікації: 2016
Видавництво: Копіцентр
Анотація: Враховуючи, що в Україні туристичними продуктами користуються, в значній мірі, молодь та люди середнього віку, які вільно орієнтуються в мережі інтернет, саме інтернет-реклама в короткостроковій перспективі істотно розширить свій вплив на потенційних споживачів туристичних послуг. З одного боку, інтернет надає туристичному підприємству широкі можливості орієнтувати свої рекламні звернення на різні цільові аудиторії, з іншого – забезпечує можливість налагодження зворотнього зв'язку з потенційними споживачами рекламної інформації. Доступність інтернету ініціює самостійний пошук клієнтом привабливої для нього інформації про різноманітні туристичні тури.
Бібліографічний опис: Казак О. О. Туристична реклама в інтернеті / О. О. Казак, А. Гальченко, В. Гусак // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управляння туристичною індустрією: методологія і практика» (6-7 жовтня 2016 року). – Полтава: ПолтНТУ, 2016 – С.82– 84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1094
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf255.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.