Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичуліна, К.В.-
dc.contributor.authorВалявський, С.М.-
dc.contributor.authorЧорноус, Я.В.-
dc.date.accessioned2022-11-18T11:54:54Z-
dc.date.available2022-11-18T11:54:54Z-
dc.date.issued2022-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10930-
dc.descriptionЧичуліна К.В. Розробка ефективної маркетингової товарної політики ТОВ «ЮГФУД» / К.В. Чичуліна, С.М. Валявський, Я.В. Чорноус // Ефективна економіка. – 2022. – №10. – URL: http://www.nayka.com.uauk_UA
dc.description.abstractУ проведеному дослідженні розроблена ефективна маркетингова товарна політика обраного товариства. Основним завданням ефективної товарної політики є створення такого товару (послуги) і таке управління ним, щоб інші елементи маркетингової діяльності або були непотрібні взагалі, або ж використовувалися мінімально як допоміжні для досягнення поставлених фірмою цілей. В статті були визначені основні загальнодержавні завдання, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності хлібопекарської галузі, а також результати, яких можна досягти виконуючи ці завдання. Також з метою аналізу об’ємів продажу продукції товариства, структурування та визначення чітких лідерів і аутсайдерів серед всіх груп продукції, для коригування асортиментної політики проведено ABC-аналіз ефективності асортименту товариства. Результати АВС-аналізу представлені в декількох таблицях. В даній роботі були визначені загрози і можливості, що впливають на діяльність товариства, а також його сильні та слабкі сторони. Проведений SWOT-аналіз, його результати показані у матриці, за якими запропоновані альтернативні рішення. Визначений економічний ефект від реалізації програми заходів щодо удосконалення управління доходами товариства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпродажuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectАВС-аналізuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectекономічний ефектuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleРозробка ефективної маркетингової товарної політики ТОВ «ЮГФУД»uk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.138-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chichulina_Valavskiy_Chornous_111 (1).pdfосновна стаття864.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.