Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазак, О.О.-
dc.date.accessioned2016-10-24T13:11:33Z-
dc.date.available2016-10-24T13:11:33Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1092-
dc.descriptionКазак, О. О. Контроль в сфері реклами туристичних послуг / О. О. Казак // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управляння туристичною індустрією: методологія і практика» (6-7 жовтня 2016 року).– Полтава: ПолтНТУ, 2016. – С.50 – 52.uk_UA
dc.description.abstractКонтроль за рекламою, пропагандою та іншими засобами популяризації фірм, готелів, продуктів та інших послуг в туристичній сфері, яку суб’єкти туристичного ринку доводять до потенційних споживачів для розширення клієнтської бази та збільшення продажів туристичних послуг, повинні постійно проводити: компетентні державні органи; громадські організації; туристичні оператори за діяльністю своїх турагентств та агентів, агенти та менеджери туристичних агентств шляхом самоконтролю при прямому особистому контакті при використанні елементів усної реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКопіцентрuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтуристична послугаuk_UA
dc.titleКонтроль в сфері реклами туристичних послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc338.48:330.131.7-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf245.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.