Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10849
Назва: Напрями формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного середовища
Автори: Харченко, Ю.А.
Марченко, В.О.
Тематичні ключові слова: формування стратегії
розвиток підприємства
конкурентне середовище
організація
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ
Анотація: В статті досліджені теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного середовища. Авторами виконано аналіз господарської діяльності АТ «Укргазвидобування». Розраховано показники ймовірності виникнення банкрутства компанії за двома моделями: Е. Альтмана та О. Терещенка. Отримані дані підтверджують, що компанія є інвестиційно привабливою та має досить сприятливий фінансовий потенціал для подальшого розвитку. Формування нової стратегії розвитку компанії повинно передбачати фундаментальну трансформацію діяльності. Підприємству потрібно трансформувати бізнес в більш екологічний, ефективний та технологічний, який буде керуватися стратегією ESG. Товариство має створити нові напрями бізнесу, впроваджувати інновації та реалізовувати програму цифрової трансформації.
Бібліографічний опис: Харченко Ю.А. Напрями формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного середовища / Ю.А. Харченко, В.О. Марченко // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. − К. : НАУ, 2022. − Вип. 2 (88). − С. 172-178. − https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10849
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко-Марченко_2022-nau.pdfОсновна стаття342.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.