Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіняйленко, І.В.-
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorВасюта, В.Б.-
dc.date.accessioned2022-06-04T07:28:18Z-
dc.date.available2022-06-04T07:28:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10516-
dc.descriptionМіняйленко І.В. Тенденції та розвиток маркетингових технологій просування продукції в мережі Інтернет / І.В. Міняйленко, В.Б. Васюта, В.В. Добрянська // 30 років незалежності: здобутки та перспективи розвитку маркетингу в Україні : кол. моногр. – К. : Інтерсервіс, 2022. – С. 278-290.uk_UA
dc.description.abstractПросування товарів чи послуг є невід’ємною частиною маркетингу. Основним фактором еволюції просування за допомогою розвитку інформаційних і телекомунікаційних технологій є створення єдиної по всьому світу мережі Інтернет.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнтерсервіс, Київuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.titleТенденції та розвиток маркетингових технологій просування продукції в мережі інтернетuk_UA
dc.typeКнижки чи розділи книгuk_UA
dc.typeМонографіїuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_ГО_МОНОГРАФІЯ_30_03_22_278-290.pdfстаття1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.