Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorЧорномурова, В.Ю.-
dc.contributor.authorСергієнко, А.Г.-
dc.date.accessioned2016-06-09T08:50:34Z-
dc.date.available2016-06-09T08:50:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/104-
dc.descriptionМокляк, М.В. Маркетингові аспекти управління запасами підприємства / М.В. Мокляк, В.Ю. Чорномурова, А.Г. Сергієнко // Вісник ОНУ. Серія: "Економіка": наук. журн. - Одеса, 2016. - № 3. С. 63-67-
dc.description.abstractРозглянуто питання управління запасами підприємства та обґрунтовано його важливість із маркетингової точки зору. Визначено передумови ефективності управління запасами та фактори, що впливають на їхнє формування. Розглянуто підходи до формування товарних запасів, методи оптимізації їхніх розмірів та системи контролю над запасами підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзапасиuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectуправління запасамиuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.titleМаркетингові аспекти управління запасами підприємстваuk
dc.typeНаукові статтіuk
dc.identifier.udc658.5:339.13-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том_21_Випуск 3 сборник Сергиенко, мокляк ону репозитарий.pdf176.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.