Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерниш, І.В.-
dc.contributor.authorКозик, М.В.-
dc.date.accessioned2022-04-27T11:18:29Z-
dc.date.available2022-04-27T11:18:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10428-
dc.descriptionЧерниш І.В. Сучасні форми і методи мотивації персоналу підприємств сфери послуг / І.В Черниш, М.В. Козик // Економіка і регіон. – 2021. – № 1 (80). – С. 87-91. – DOI 10.26906/EiR.2021.1(80).2242uk_UA
dc.description.abstractМета статті полягає у дослідженні основних форм і методів мотивації персоналу підприємств сфери послуг. Проаналізовано теорії мотивації персоналу з точки зору їх застосування на практиці, розглянуто групи методів мотивації та дано оцінку їхній ефективності. Визначено, що для ефективності роботи персоналу на підприємстві необхідно індивідуально підходити до кожного працівника. Сукупність заохочень, які можна і потрібно застосовувати, щоб стимулювати працівника до якісного виконання своїх посадових обов'язків, називається мотивацією персоналу. Така мотивація починається з підбору висококласних фахівців на посаду й підтримується під час роботи керівником. Успішні фірми вкладають значний капітал у розвиток трудових ресурсів, розглядаючи його не як витрати, а як активи підприємства. Згодом капітал, вкладений в людей, зростає, а не зменшується, як капітал, вкладений в засоби виробництва. Саме людський капітал, а не заводи, устаткування й виробничі запаси забезпечують конкурентоспроможність та економічне зростання підприємства. Управління персоналом включає багато складових. Серед них: кадрова політика, взаємовідносини в колективі, соціально-психологічні аспекти управління. Ключове ж місце займає визначення способів стимулювання і мотивації працівників. Мотивація є одним з найважливіших внутрішньоорганізаційних процесів, а особливість його полягає в тому, що він безпосередньо спрямований на досягнення цілей організації. Успіх підприємства є результатом взаємодії між співробітниками і клієнтами, продуктом і організацією. Тому, щоб створити клієнтоорієнтовану компанію, ці три елементи мають працювати разом задля отримання прибутку організації та фінансових вигід для співробітників. Це може бути досягнуто шляхом надання винагород та стимулів або вигод в обмін на їх ефективну роботу для досягнення цілей організації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectметоди мотиваціїuk_UA
dc.subjectформи мотиваціїuk_UA
dc.titleСучасні форми і методи мотивації персоналу підприємств сфери послугuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc331.101.2-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2021. №1 (80)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_80_2021(4).pdfНаукова стаття862.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.