Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасюта, В.Б.-
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorДаніленко, А.В.-
dc.date.accessioned2022-02-25T10:29:10Z-
dc.date.available2022-02-25T10:29:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10355-
dc.descriptionДобрянська В.В. Дослідження медіа-ринку України з метою прийняття рішень щодо маркетингових комунікацій / В.В. Добрянська, В.Б. Васюта, А.В. Даніленко // Ефективна економіка. – 2022. – № 2. – URL: https://www.doi.org/10.32702/2307-2105-2022.2.84uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджені критерії вибору телеканалів на вітчизняному медіа-ринку з метою розміщення носіїв маркетингових комунікацій, а також обрано кращу пропозицію від провідних учасників медіа-ринку за допомогою методу комплексної інтегральної оцінки об’єктів маркетингу. Дослідження теоретичних аспектів проблеми показує, що маркетингові комунікації несуть у собі величезний потенціал просування бренду при хорошому креативному рішенні та вірному виборі відповідного комунікаційним цілям та економічній ефективності засобу поширення. Інтерес до використання телебачення у маркетингових комунікаціях не втрачає своєї актуальності. Незважаючи на появу нових сервісів, онлайн-платформ для відео, споживання телебачення у всьому світі залишається стабільним. Наразі, в умовах дефіциту бюджетів українські рекламодавці більш уважно переглядають підходи в роботі, орієнтуючись насамперед на ефективність. У статті за допомогою методу комплексної інтегральної оцінки об’єктів маркетингу визначено, що на українському медіа-ринку кращу пропозицію з погляду розміщення носіїв маркетингових комунікацій надає телеканал «1+1».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації;uk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідження;uk_UA
dc.subjectмедіа-ринок;uk_UA
dc.titleДослідження медіа-ринку України з метою прийняття рішень щодо маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc330. 341.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf542.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.