Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколаєнко, Ю.О.-
dc.contributor.authorФедій, О.А.-
dc.contributor.authorМірошніченко, Т.В.-
dc.contributor.authorСільчук, О.В.-
dc.date.accessioned2022-02-16T10:56:53Z-
dc.date.available2022-02-16T10:56:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10299-
dc.descriptionThe Exploration of the Level of Pedagogical University Students’ Motivation for Using Aesthetic Therapy / O.A. Fediy, T.V. Miroshnichenko, O.V. Silchuk,Yu.O. Nikolaienko // Вісник Запорізького національного університету: Педагогічні науки. – 2021. – № 1 (37). Ч. ІІ. – С. 186–192. – URL : https://doi.org/10.26661/2522-4360-2021-1-2-29uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the experimental study of the motivational level of prospective teachers’ readiness to use psychological and pedagogical potential of the aesthetic-therapeutic component in their professional activities. The relevance of the introduction of aesthetic-therapeutic component in pedagogical activity is primarily associated with the strengthening and approval of a new role of a teacher of the New Ukrainian School – not only as a vessel for information and a knowledge transfer, but also as a coach, facilitator, tutor, moderator in individual educational trajectory of a child. In the study, we consider humanistic aesthetic therapy as a branch of psychological and pedagogical knowledge about the methods and means of creating a psychologically comfortable atmosphere by activating the emotional-sensory sphere of a child’s personality and offering children an opportunity to express themselves in various creative activities. An important requirement for the use of aesthetic therapy in primary school is motivation of prospective teachers for this activity, understanding and awareness of the need to create a special educational environment by means of esthetic-therapeutic effect. The aim of the study was to explore the level of motivation of students’ readiness for aesthetic therapy activity by the following indexes: the development of positive motivation for professional activity; students’ awareness of the usefulness and necessity of application of aesthetic therapy in primary school; students’ professional interest and desire to apply aesthetic-therapeutic tools to influence primary pupils. The data analysis revealed availability of aiming at humanization of primary education, understanding the need to activate emotional sphere of pupils by using fairy tale therapy, art therapy, music therapy for the purpose of development of cognitive activity, and also availability of interest and desire to introduce modern innovative technologies of aesthetic therapy in their work with primary pupils.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена експериментальному дослідженню мотиваційного рівня готовності майбутніх педагогів до використання психолого-педагогічного потенціалу естетично-терапевтичного компонента у своїй професійній діяльності. Актуальність впровадження естетично-терапевтичного компонента в педагогічну діяльність пов’язана насамперед із посиленням та утвердженням нової ролі вчителя Нової української школи – не лише як посудини для інформації та передачі знань, а й як тренер, фасилітатор, репетитор, модератор в індивідуальній освітній траєкторії дитини. У дослідженні ми розглядаємо гуманістичну естетичну терапію як галузь психолого-педагогічних знань про методи та засоби створення психологічно комфортної атмосфери шляхом активізації емоційно-чуттєвої сфери особистості дитини та надання дітям можливості самовираження в різноманітних творчих умовах. діяльності. Важливою вимогою використання естетичної терапії в початковій школі є мотивація майбутніх учителів до цієї діяльності, розуміння та усвідомлення необхідності створення особливого освітнього середовища засобами естетично-терапевтичного впливу. Метою дослідження було дослідити рівень мотивації готовності студентів до естетичної терапевтичної діяльності за такими показниками: розвиток позитивної мотивації професійної діяльності; усвідомлення учнями корисності та необхідності застосування естетичної терапії в початковій школі; професійний інтерес та бажання студентів застосовувати естетико-терапевтичні засоби впливу на учнів початкової школи. Аналіз даних виявив наявність прагнення до гуманізації початкової освіти, розуміння необхідності активізації емоційної сфери учнів шляхом використання казкотерапії, арт-терапії, музикотерапії з метою розвитку пізнавальної діяльності, а також наявність інтересу та бажання до навчання. запроваджувати сучасні інноваційні технології естетичної терапії в роботі з вихованцями початкових класів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЗапорізький національний університетuk_UA
dc.subjectaesthetic therapyuk_UA
dc.subjectemotional-sensory sphereuk_UA
dc.subjecthumanization of educationuk_UA
dc.subjectpsychological comfortuk_UA
dc.subjectvocational training of prospective primary school teachersuk_UA
dc.subjectестетична терапіяuk_UA
dc.subjectемоційно-сенсорна сфераuk_UA
dc.subjectгуманізація освітиuk_UA
dc.subjectпсихологічний комфортuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.titleThe Exploration of the Level of Pedagogical University Students’ Motivation for Using Aesthetic Therapy = Дослідження рівня мотивації студентів педагогічних університетів до використання засобів естетотерапії.uk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.011.3-051:005.32:615.85-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedagogics.journalsofznu.zp.ua_№ 1_Ч 2_2021_сайт_186_192 (1).pdfСтаття10.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.