Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10133
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горошко, В.І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T18:21:52Z | - |
dc.date.available | 2021-12-15T18:21:52Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-23 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10133 | - |
dc.description | Horoshko V.I. Features of the use of adaptive physical recreation for children with intellectual impairments / Viktoriia Horoshko // Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: реалії і перспективи : зб. наук. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 23 листоп. 2021 р. – Полтава : Нац. ун-т імені Юрія Кондратюка, 2021. – С. 102-108. | uk_UA |
dc.description.abstract | The impairment of intelligence is expressed not only in a decrease in the cognitive functions of the child, but also is the cause of the abnormal development of his motor sphere. These restrictions interfere with the acquisition of social experience and preparation for an independent life. The main reason that complicates the formation of motor skills and abilities in persons of this nosological group is motor disorders. All of the above confirms the relevance and necessity of searching for new ways to solve the problem of enhancing pedagogical assistance to children with intellectual disabilities. One of the ways to improve the quality of the educational process is the involvement of parents in the process of adaptive physical education. The research considers the features of using the means of adaptive motor recreation with children with intellectual disabilities. Purpose of the research: to develop and substantiate the method of adaptive physical education of preschool children with intellectual disabilities, aimed at correcting motor disorders and optimizing the motor regime. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дослідженні розглянуто особливості використання засобів адаптивної рухової рекреації дітей з вадами інтелекту. Мета дослідження: розробити та обґрунтувати методику адаптивного фізичного виховання дітей дошкільного віку с інтелектуальні порушення, спрямовану на корекцію рухових порушень та оптимізацію рухового режиму. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" | uk_UA |
dc.subject | psychophysical development of children | uk_UA |
dc.subject | adaptive motor recreation | uk_UA |
dc.subject | intellectual deprivation | uk_UA |
dc.subject | dynamic rest | uk_UA |
dc.subject | психофізичний розвиток дітей | uk_UA |
dc.subject | адаптивний руховий відпочинок | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна депривація | uk_UA |
dc.subject | динамічний відпочинок | uk_UA |
dc.title | Features of the use of adaptive physical recreation for children with intellectual impairments = Особливості використання адаптивного фізичного відпочинку дітей з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Матеріали конференцій | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної терапії та ерготерапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник 2021_Фіз.Реаб._102-104.pdf | стаття | 184.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.