Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловко, О.Г.-
dc.date.accessioned2021-12-13T11:18:46Z-
dc.date.available2021-12-13T11:18:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10060-
dc.descriptionГоловко О.Г. Підвищення якості обслуговування споживачів туристичного продукту : кваліф. робота на здобуття кваліфікації бакалавра зі спец. 242 «Туризм» / О.Г. Головко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 91 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проведено дослідження щодо підвищення якості обслуговування споживачів туристичного продукту. На підставі результатів дослідження діяльності ПП «Аруна люкс» розроблено проект з підвищення якості конкурентоспроможності підприємства за рахунок використання віртуальних технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectінструмент підвищення якостіuk_UA
dc.subjectвіртуальні технологіїuk_UA
dc.titleПідвищення якості обслуговування споживачів туристичного продуктуuk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головко О. Г._242Туризм_КР Бакалавра_.pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.