Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородавка, В.В.-
dc.date.accessioned2021-12-13T11:13:36Z-
dc.date.available2021-12-13T11:13:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10059-
dc.descriptionБородавка В. В. Удосконалення процесу управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві : кваліф. робота на здобуття кваліфікації бакалавра зі спец. 242 «Туризм» / В.В. Бородавка. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 88 с.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі обґрунтовано сутність управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві. Визначено принципи удосконалення процесу управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві. Охарактеризовано діяльність готелю «Україна». Проведено аналіз конкурентного середовища готелю «Україна». Проаналізовано процес управління якістю обслуговування в готелях України. Розроблено анкету для управління якістю готелю «Україна». Запропоновано заходи з перевірки знань персоналу при управлінні якістю готелю «Україна».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.titleУдосконалення процесу управління якістю обслуговування на туристичному підприємствіuk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородавка В.В._242Туризм_КР Бакалавра.pdf2.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.