Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробко, Б.О.-
dc.contributor.authorКриворот, А.І.-
dc.contributor.authorСкорик, М.О.-
dc.contributor.authorВірченко, В.В.-
dc.date.accessioned2021-12-06T12:07:11Z-
dc.date.available2021-12-06T12:07:11Z-
dc.date.issued2021-09-23-
dc.identifier.isbn978-3-030-85042-5-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10018-
dc.descriptionAir Filter Throughput Impact Experimental Study on Internal Combustion Engine Fuel Efficiency / B.O. Korobko, A.I. Kryvorot, M.O. Skoryk, V.V. Virchenko // Proceedings of the 3rd International Conference on Building Innovations. ICBI 2020. Lecture Notes in Civil Engineering / edit. by Onyshchenko V., Mammadova G., Sivitska S., Gasimov A. – Cham : Springer, 2020. – Vol. 181. – Р. 215-224. – URL : https://doi.org/10.1007/978-3-030-85043-2_21uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses the estimated indicators of fuel efficiency of vehicles. It was established that analytical and experimental data on determining the fuel efficiency of vehicles have a significant discrepancy. It was found that well-known mathe-matical models do not take into account the purity of the air filter element for fuel efficiency. Experimental studies were performed and processed, mathematical de-pendence between the specified parameters was established: air filter throughput and angular speed of crater shaft of internal combustion engine. The obtained mathematical dependence, in the form of a second degree polyonomy, is suitable for use according to the criteria of Student and Fisher. It is determined that in the future the found regression equation can be used to determine the fuel consump-tion of cars depending on the pollution of the air inlet system of engines.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто оціночні показники паливовної економічності транспортних засобів. Встановлено що аналітичні та експериментальні дані по визначенню паливної економічності транспортних засобів мають значну розбіжність. З’ясовано, що відомі математичні моделі не враховують саме чистоту повітряного фільтруючого елементу на паливну економічність. Виконано та оброблено експериментальні дослідження, встановлено математичну залежність між заданими параметрами: пропускною здатністю повітряного фільтра та кутовою швидкістю колінчастого валу двигуна внутрішнього згоряння. Одержана математична залежність, у вигляді полінома другого ступеня, є придатна до застосування за критеріями Стьюдента і Фішера. Визначено що в подальшому знайдене рівняння регресії можна використати для визначення паливовитрат автомобілів в залежності від забрудненості повітряної впускної системи двигунів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherSpringer, Chamuk_UA
dc.subjectvehicleuk_UA
dc.subjectfuel costsuk_UA
dc.subjectplanning an experimentuk_UA
dc.subjectтранспортний засібuk_UA
dc.subjectвитрати на паливоuk_UA
dc.subjectпланування експериментуuk_UA
dc.titleAir Filter Throughput Impact Experimental Study on Internal Combustion Engine Fuel Efficiency = Експериментальне дослідження впливу пропускної здатності повітряного фільтра на паливну ефективність двигуна внутрішнього згорянняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Air Filter Throughput Impact Experiment...pdfСтаття324.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.