Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Т.Г.-
dc.date.accessioned2021-12-05T17:20:42Z-
dc.date.available2021-12-05T17:20:42Z-
dc.date.issued2021-02-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10016-
dc.descriptionKorol T.H. Feedback classification for undergraduate translators’ training and assessment / T.H. Korol // International scientific and practical conference “Philological sciences, intercultural communication and translation studies: theoretical and practical aspects” : conference proceedings, February 26–27, 2021. – Venice : Baltija Publishing. – 2021. – Vol. 2. – P. 149-153.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the classification of ffedback types to applied in the translation classroom. The advantages and disadvantages of each feedback type are discussed, their use is specified.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherIzdevieciba “Baltija Publishing”uk_UA
dc.subjectfeedbackuk_UA
dc.subjecttranslators' traininguk_UA
dc.subjecttranslation assessmentuk_UA
dc.titleFeedback classification for undergraduate translators’ training and assessment = Класифікація зворотного зв’язку для підготовки та оцінювання перекладачів студентівuk_UA
dc.titleУ статті представлено класифікацію типів зворотного зв’язку, які застосовуються в класі перекладу. Обговорюються переваги та недоліки кожного типу зворотного зв’язку, уточнюється їх використання.-
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106-Chapter Manuscript-6219-1-10-20210407.pdf434.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.