Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10001
Назва: Роль обліку в управлінні маркетинговою діяльністю
Автори: Карпенко, Є.А.
Галкіна, А.С.
Тематичні ключові слова: бухгалтерський облік
маркетингов діяльність
Дата публікації: 17-лис-2021
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Карпенко Є.А. Роль обліку в управлінні маркетинговою діяльністю / Є.А. Карпенко, А.С. Галкіна //Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 17 листоп. 2021 р. – Полтава : ПДАУ, 2021. – С. 459-460.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10001
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко_Галкіна.pdfтези687.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.