Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Є.А.-
dc.contributor.authorГончарова, Т.А.-
dc.date.accessioned2021-12-01T08:48:52Z-
dc.date.available2021-12-01T08:48:52Z-
dc.date.issued2021-11-17-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10000-
dc.descriptionКарпенко Є.А. Теоретичні аспекти внутрішнього аудиту маркетингової діяльності / Є.А. Карпенко, Т.А. Гончарова // Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 17 листоп. 2021 р. – Полтава : ПДАУ, 2021. – С. 460-462.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавська державна аграрна академіяuk_UA
dc.subjectвнутрішній аудитuk_UA
dc.subjectмаркетингов діяльністьuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти внутрішнього аудиту маркетингової діяльностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc657-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко__Гончарова.pdfтези691.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.