Перегляд зібрання за групою - Назви

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 3693 до 3712 із 14390 < назад   далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
9-чер-2023Військовий туризм: особливості та перспективи розвиткуМаховка, В.М.
2020Військово-патріотичне виховання студентської молодіЙопа, Т.В.; Соловей, Н.
кві-2020Військово-патріотичне виховання студентської молоді засобами фізичної культури та спортуРибалко, Л.М.; Соловей, Н.
2020Вікові особливості розвитку дівчат-спортсменокГордієнко, О.В.
2019Віра Річ – «посол України в англомовному світі»Чередник, Л.А.; Болотнікова, А.П.; Грінченко, Ю.В.
21-тра-2022Віра у майбутнє під час війниАтаманчук, Н.М.; Колеснікова, А.В.
4-жов-2022Віртуальна бібліотека як новітній інформаційний центрЧередник, Л.А.
2016Віртуальна комунікація: психологічний аспектМартинюк, В.М.
кві-2014Віртуальна мережа підприємства на основі платформи Windows AzureСлюсарь, І.І.; Колісник, І.О.; Слюсарь, О.І.; Уткін, Ю.В.
15-лис-2023Віртуальна реальність : інноваційний підхід для реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічемГордієнко, О.В.; Колісник, К.В.
2021Віртуальна реальність: характеристика, технології створення та сфери використанняДеркач, Т.М.; Батраченко, А.
2014Віртуальне макетування виробів для навчального процесуХоменко І.В., Попов С.В.
тра-2016Віртуально-довідкове бібліографічне обслуговування користувачівОніпко, Т.В.; Семергей, Н.В.
2014Віртуальні інформаційні форми об’єднань туристичних підприємств: сучасний вимір та можливості для ПолтавщиниМаховка, В.М.
жов-2016Віртуальні подорожі як сучасна форма розвитку освітньої діяльності при підготовців фахівців з туризмуГлєбова, А.О.; Чалик, Т.Р.; Хряпко, Л.В.
25-тра-2023Віртуалізація музейного простору як спосіб збереження та популярізації культурного надбання: правовий аспектСкрильник, О.О.; Яковенко, М.О.
2023Вірусний маркетинг як інструмент просування продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку (на матеріалах ТОВ „Нова Пошта”)»)Гребеля, П.Є.
кві-2012Вітраж як засіб підвищення виразності інтер'єру громадських будівельУсенко, Н.О.; Кузьменко, Т.Ю.
12-гру-2023Вітчизняна будівельна галузь в умовах воєнного стану: основні тенденції та методи підтримкиКоба, О.В.
23-лис-2023Вітчизняний досвід впровадження інформаційних технологій у сферу надання державних послуг: сучасний стан та перспективиАкіншина, І.М.; Голобородова, А.О.