Skip navigation
Початкова
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати видання
Автори
Назви
Тематичні ключові слова
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
eNUPPIR «Еlectronic National University «Yuri Kondratyuk Poltava Politechnic» Institutional Repository
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Навчально-науковий інститут інформаційних технологій та робототехніки
Навчально-науковий інститут фінансів, економіки, управління та права
Науково-технічна бібліотека
Факультети та Кафедри Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Факультет фізичної культури та спорту
Фахові видання Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-4 зі 4.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Попередній перегляд
Дата видання
Назва
Автор(и)
2011
Розвиток вербальної креативності молодших школярів
Атаманчук, Н.М.
;
Пасічніченко, А.В.
2011
Особливості діагностики обдарованості дітей
Атаманчук, Н.М.
2011
Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самосвідомості на ранніх етапах онтогенезу вітчизняними психологами
Атаманчук, Н.М.
2011
Адаптація студентів першого курсу до кредитно-модульної системи навчанн
Атаманчук, Н.М.
Перегляд
Автор
1
Пасічніченко, А.В.
Тематичні ключові слова
1
вербальна креативність
1
кредитно-модульна система навчання
1
модернізація системи вищої освіти
1
молодший школяр
1
обдаровані діти
1
образ „Я”
1
оцінювання
1
потенціал дитини
1
розвиток
1
самосвідомість
.
далі >