Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9980
Назва: | Особливості контролю рівня сформованості в майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні |
Автори: | Король, Т.Г. |
Тематичні ключові слова: | майбутні перекладачі усний переклад з аркуша англомовна компетентність у читанні контроль сприйняття тексту розуміння тексту інтерпретація тексту перекладацький аналіз тексту письмовий переклад |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка |
Анотація: | У статті розглянуто специфіку організації та реалізації контролю англомовної компетентності в читанні у загальному процесі підготовки майбутніх філологів-перекладачів з позицій особистісно-діяльнісного підходу та з урахуванням ролі читання як одного із ключових видів мовленнєвої діяльності, необхідних для здійснення письмового, зорово- усного та усного перекладу з аркуша. |
Бібліографічний опис: | КорольТ.Г. Особливості контролю рівня сформованості в майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні/ Т.Г. Король // Витоки педагогічної майстерності. – 2017. – Вип. 19. – С.183-188. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9980 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korol.pdf | 278.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.