Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9980
Назва: Особливості контролю рівня сформованості в майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні
Автори: Король, Т.Г.
Тематичні ключові слова: майбутні перекладачі
усний переклад з аркуша
англомовна компетентність у читанні
контроль
сприйняття тексту
розуміння тексту
інтерпретація тексту
перекладацький аналіз тексту
письмовий переклад
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка
Анотація: У статті розглянуто специфіку організації та реалізації контролю англомовної компетентності в читанні у загальному процесі підготовки майбутніх філологів-перекладачів з позицій особистісно-діяльнісного підходу та з урахуванням ролі читання як одного із ключових видів мовленнєвої діяльності, необхідних для здійснення письмового, зорово- усного та усного перекладу з аркуша.
Бібліографічний опис: КорольТ.Г. Особливості контролю рівня сформованості в майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні/ Т.Г. Король // Витоки педагогічної майстерності. – 2017. – Вип. 19. – С.183-188.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9980
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korol.pdf278.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.