Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9956
Назва: Формування соціально-психологічного клімату в компанії як чинник ефективного управління мотивацією персоналу
Автори: Галайда, Т.О.
Кривошей, Д.С.
Тематичні ключові слова: персонал
психологічні чинники
колектив
соціально-психологічний клімат
мотивація
управління
компетентність
комунікації
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Анотація: У статті досліджено чинники, що впливають на стан соціально-психологічного клімату в компанії у період кризових явищ у соціально-економічному середовищі. Виявлено причини виникнення психологічного дискомфорту у робочому середовищі як демотиватора результативної праці. Доведено, що мотивація персоналу може і повинна сприяти формуванню конкурентоспроможного працівника, який володіє не лише професійними, але й комунікативними компетенціями та навичками управління конфліктами. Проведений Swot-аналіз факторів соціально-психологічного клімату в колективі, що впливають на мотивацію працівників. Визначено індикатори конфліктних та інших стресових ситуацій, які повинен знати і виявляти керівник і фахівці з управління персоналом. Запропоновано заходи щодо виявлення та подолання негативного впливу соціально-психологічних факторів на рівень мотивації персоналу компанії, а також формування концепції ефективного управління мотивацією персоналу на засадах створення сприятливого соціально-психологічного клімату.
Бібліографічний опис: Галайда Т.О. Формування соціально-психологічного клімату в компанії як чинник ефективного управління мотивацією персоналу / Т.О. Галайда, Д.С. Кривоший // Інфраструктура ринку. – 2021. – №54. – С. 78-84. – URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/54_2021/15.pdf . – DOI: https://doi.org/10.32843/infrastruct54-13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9956
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galaida_15.pdf243.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.