Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9859
Назва: Features of Management and Modeling of Business Processes of Tourist Enterprises = Особливості управління та моделювання бізнес-процесів туристичних підприємств
Автори: Бакало, Н.В.
Гришко, Віктор В.
Сущенко, О.А.
Тематичні ключові слова: business p business processes
tourist product
business model of enterprise
tourist enterprises
travel agents.rocesses
tourist product
business model of enterprise
tourist enterprises
travel agents
бізнес-процеси
туристичний продукт
бізнес-модель підприємства
туристичні підприємства
турагенти
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: The main business processes of a tourist enterprise aimed at creating a tourist product are considered. It is defined the essence of the business process of a tourist enterprise and highlighted its properties. The business model is considered and formed, which is divided into four main levels. Several methods have been identified for business process modeling, based on a structured and objectively oriented approach to modeling. The business processes of tourist product realization are structured.
Розглянуто головні бізнес-процеси туристичного підприємства, спрямовані на створення туристичного продукту. Проаналізовано поняття «управління» та «бізнес-процес». З’ясовано, як відбувається реалізація основних бізнес-процесів туристичного підприємства. Визначено сутність бізнес-процесу туристичного підприємства й виокремлено його властивості. Вивчено метод SADT (Structured Analysis and Design Technique), що є сукупністю параметрів, призначених для опису функціональної моделі бізнес-процесу, тобто опису основних операцій та їх взаємозв’язку. Доведено доцільність застосування такого методу для побудови бізнес-моделі туристичного підприємства, яка виявляється у можливості деталізації окремих бізнес-функцій, оскільки цей принцип забезпечує впорядкованість виконання окремих операцій і попереджує їх хаотичність. Сформульовано перелік бізнес-процесів, притаманних туристичному підприємству, що відображають його особливості й вирізняють із сукупності підприємств інших сфер. Визначено, що переважна частина бізнес-процесів туристичного підприємства зосереджується на пошуку постачальників туристичних послуг (заклади розміщення, транспортні компанії) та процеси формування туристичного продукту (розроблення турів). Розглянуто й сформовано бізнес-модель, яку поділили на чотири основні рівні. Для моделювання бізнес-процесів визначено кілька методів, основою котрих є структурний та об’єктивно орієнтований підхід до моделювання. Важливого значення для забезпечення ефективності бізнес-процесу при його моделюванні набуває розподіл обов’язків між виконавцями й злагодженість їх реалізації, оскільки кінцевий результат залежить від якості виконання обов’язків окремими виконавцями. Структуровано бізнес-процеси реалізації туристичного продукту
Бібліографічний опис: Bakalo N. Features of Management and Modeling of Business Processes of Tourist Enterprises / N. Bakalo, Victor Gryshko, O. Sushchenko // Економіка і регіон. – 2020. – № 4 (79). – С. 54 – 62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9859
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2020. № 4 (79)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_79_2020(4).pdfНаукова стаття930.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.