Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9447
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шарий, Г.І. | - |
dc.contributor.author | Нестеренко, С.В. | - |
dc.contributor.author | Москаленко, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-16T07:37:53Z | - |
dc.date.available | 2021-06-16T07:37:53Z | - |
dc.date.issued | 2021-05 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9447 | - |
dc.description | Шарий Г.В. Подолання економічного підпілля земельних відносин в Україні / Г.І. Шарий, С.В. Нестеренко, Л.В. Москаленко // Агросвіт. – 2021. – № 9-10. – С. 24-30. – DOI: 10.32702/2306-6792.2021.9-10.24 | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведення земельної реформи в Україні шляхом запозичення та імпорту інститутів і формування бюрократичного апарату земельного управління, що затяглося на три десятиліття, сформувало корупцію в земельній сфері та вивело частину земельних відносин в тіньову економіку. Для протидії корупції в Україні прийнято низку антикорупційних законів та інших нормативних актів, запроваджено проведення антикорупційних організаційних і практичних заходів. Проте прийняті закони та вжиті заходи не змінили ситуації в земельних відносинах на краще, не викорінили корупцію і не сприяли детінізації земельних відносин. Якщо в західних країнах корупція формується тіньовим капіталом для самозбереження, то в Україні, навпаки, корупційну вертикаль формує влада і державний посадовець. Вартість посади визначається сферою впливу щодо можливості привласнення і безоплатно-тіньового використання національного багатства, використання природних ресурсів, а особливо земель, бюджетних коштів, а також можливістю сформувати елементи тіньової економіки та здійснювати надання послуг населенню за корупційними схемами, підкоряючи корупції систему державного управління і кадрову політику. Забезпечення продовольчої безпеки вимагає формування системи раціонального і ефективного управління виробничими ресурсами, що задіяні у виробництві сільськогосподарської продукції, і, особливо, земельними. Соціально-збалансоване управління земельними ресурсами дозволяє створити умови для розвитку підприємництва на селі та нарощування виробництва продукції сільського господарства, стимулюючи соціально-економічний розвиток сільських територій, надходження в повній мірі коштів до місцевих бюджетів від використання сільськогосподарських земель, збереження й відновлення природних властивостей угідь, але лише в умовах детінізації земельних відносин і подолання корупції в земельній сфері. В статті указано на головні проблеми та визначено шляхи викорінення корупції та подолання інституційних пасток в земельній сфері України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk_UA |
dc.subject | земельні відносини | uk_UA |
dc.subject | економічне підпілля | uk_UA |
dc.subject | корупція | uk_UA |
dc.subject | інституційні пастки | uk_UA |
dc.subject | тіньова економіка | uk_UA |
dc.subject | ринок земель | uk_UA |
dc.subject | земельні платежі | uk_UA |
dc.title | Подолання економічного підпілля земельних відносин в Україні | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 349.414 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sharyi_Nesterenko_Moskalenko.docx | Основна стаття | 62.04 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.