Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9372
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лютенко, В.Є. | - |
dc.contributor.author | Науменко, Д.С. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T10:13:34Z | - |
dc.date.available | 2021-06-09T10:13:34Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-21 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9372 | - |
dc.description | Лютенко В.Є. Дослідження свердлильного верстата / В.Є. Лютенко, Д.С. Науменко // Створення, експлуатація і ремонт автомобільного транспорту та будівельної техніки // матеріали V Всеукр. наук.-техн. конференції (22 квіт. 2021 р., м. Полтава). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – С. 31-32. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглядаючи будову свердлильних верстатів, особливо радіально-свердлильних, можна константувати, що вони мають занадто складну будову, а значить і являють складну механічну систему, котра дає можливість їм успішно працювати на машинобудівних підприємствах та здійснювати, при цьому, велику гаму свердлильних робіт. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" | uk_UA |
dc.subject | свердлильний верстат | uk_UA |
dc.title | Дослідження свердлильного верстата | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 621.952:681.5.015 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лютенко_Наум.pdf | тези | 371.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.