Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9173
Назва: Designing an improved structure of the tool for repairing the brake pipe connectors in vehicles = Розробка вдосконаленої конструкції інструмента для обслуговування штуцерів гальмівних трубок автомобілів
Автори: Гнітько, С.М.
Васильєв, Є.А.
Попов, С.В.
Тематичні ключові слова: штуцер
накидний ключ
гайковий ключ
зминання граней
connector
brake pipes
box-end wrench
spanner
split wrench
crumpling of faces
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків : Технологічниій центр
Анотація: Розглянута проблема ускладнення обслуговування штуцерів гальмівних трубок для легкових автомобілів, термін експлуатації яких перевищує 8–10 років, яка пов’язана з погіршенням розкручування штуцерів. Досліджені існуючі способи відкручування штуцерів гальмівних трубок, особливо тих, демонтаж яких ускладнений через корозію і забруднення спряжених поверхонь через потрапляння до них вологі при русі автомобіля. Проаналізована типова конструкція штуцера, яка встановлена в найбільш незахищеному від вологи та бруду місці автомобіля – на гальмівному циліндрі. Досліджені умови, які не сприяють безаварійному її відкручуванню. Розглянута конструкція спеціалізованого накидного розрізного затискного ключа, який здатний передавати найбільше значення обертового моменту на штуцер при його відкручуванні, але інколи його обумовленої величини стає недостатньо. Шляхом впровадження комп’ютерного скінчено-елементного моделювання для вузла сполучення «штуцер – ключ» одержані моделі їх деформаційного стану. Ґрунтуючись на аналізі моделей різного деформаційного стану спеціалізованого накидного розрізного затискного ключа, виявлений потрібний профіль геометрично врівноваженого замкненого шестикутного профілю ключа. Аналіз ефективності рівня закручування-відкручування визначається порівнянням чисельних значень обертового моменту, який прикладається до штуцерів гальмівних трубок. Вимірювання значень обертового моменту здійснюється спеціально розробленим способом. Впровадження розробленого способу вимірювання дозволяє порівнювати між собою ефективність ключів різних конструкцій шляхом аналізу максимальних значень обертових моментів, які ключи здатні передавати до штуцерів. Враховуючи виявлені недоопрацювання у конструкції штуцерів гальмівних трубок, розроблена форма штуцера, яка вільна від вказаних недоліків. Нова конструкції передбачає можливість використання звичайного ріжкового ключа для відкручування за умови існуючого забруднення і корозії спряжених поверхонь.
This paper addresses the issue of difficulties in servicing the brake pipe connectors for passenger cars, the service life of which exceeds 8–10 years, which is associated with the deteriorated loosening of connectors. The existing ways to loosen the connectors of brake pipes have been investigated, especially those whose dismantling is complicated due to the corrosion and contamination of mated surfaces as a result of their wetting when driving a car. A conventional structure of the connector has been analyzed, which is installed in that place of the car that is the most unprotected from moisture and dirt – on the brake cylinder. The conditions that do not contribute to its failure-free loosening have been examined. The design of a specialized split clamping ring wrench has been considered, which can transmit the greatest value of the torque to the connector when loosening it; sometimes, however, its predefined value would not suffice.
Бібліографічний опис: Gnitko S. Designing an Improved Structure of the Tool for Repairing the Brake Pipe Connectors in Vehicles / S. Gnitko, Ie. Vasyliev, S. Popov // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2021. – № 1/1 (109). – P. 20-26. – DOI: 10.15587/1729-4061.2021.224912.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9173
Розташовується у зібраннях:Кафедра будівельних машин та обладнання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гнитько Васильев Попов 2021.pdf1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.