Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/911
Назва: Управління ціноутворенням на ринку туристичних послуг: маркетинговий аспект
Автори: Дрогомирецька, М.І.
Тематичні ключові слова: тарифи туристичних послуг
управління ціноутворенням
ринок туристичних послуг
кон'юнктура ринку
туристичний пакет
Дата публікації: 2015
Видавництво: Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
Бібліографічний опис: Дрогомирецька М.І. Управління ціноутворенням на ринку туристичних послуг: маркетинговий аспект / М.І. Дрогомирецька // Сучасні економічні системи: стан на перспективи: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, Хмельницький, 14 – 15 травня 2015 р.). - Хмельницький: ХКТЕІ, 2015. – 408 с. – С. 274 – 275.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/911
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрогомирецька.pdfОсновна стаття88.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.