Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9016
Назва: | Психолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересу |
Автори: | Федоренко, Ю.П. |
Тематичні ключові слова: | інтерес читацький інтерес залучення дітей до книги вибір книжок |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Херсонська академія неперервної освіти |
Анотація: | У статті розглядається питання виховання читачів, зокрема пропонується стислий історичний огляд інтересу, акцентується увага на визначенні суті понять «інтерес», «читацький інтерес», основних напрямків вивчення цих феноменів у психолого-педагогічній літературі та ознак (суб’єктно-об’єктні відношення, вибірковий характер, пізнавальна спрямованість, емоційна забарвленість). Автор зупиняється на видах читацьких інтересів (епізодичні і стійкий, глибокі і вибіркові), на зв’язку інтересів з мотивами, потребами; висвітлює низку питань, які ставляться в методичній науці стосовно прилучення дітей до читання, приводить деякі прийоми пробудження інтересу до читання. |
Бібліографічний опис: | Федоренко Ю.П. Психолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересу / Ю.П. Федоренко. – Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 19. – С. 7276. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9016 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого_2013(15).pdf | стаття | 599.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.