Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9016
Назва: Психолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересу
Автори: Федоренко, Ю.П.
Тематичні ключові слова: інтерес
читацький інтерес
залучення дітей до книги
вибір книжок
Дата публікації: 2013
Видавництво: Херсонська академія неперервної освіти
Анотація: У статті розглядається питання виховання читачів, зокрема пропонується стислий історичний огляд інтересу, акцентується увага на визначенні суті понять «інтерес», «читацький інтерес», основних напрямків вивчення цих феноменів у психолого-педагогічній літературі та ознак (суб’єктно-об’єктні відношення, вибірковий характер, пізнавальна спрямованість, емоційна забарвленість). Автор зупиняється на видах читацьких інтересів (епізодичні і стійкий, глибокі і вибіркові), на зв’язку інтересів з мотивами, потребами; висвітлює низку питань, які ставляться в методичній науці стосовно прилучення дітей до читання, приводить деякі прийоми пробудження інтересу до читання.
Бібліографічний опис: Федоренко Ю.П. Психолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересу / Ю.П. Федоренко. – Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 19. – С. 7276.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9016
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психолого_2013(15).pdfстаття599.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.