Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрогомирецька, М.І.-
dc.date.accessioned2016-08-09T06:16:12Z-
dc.date.available2016-08-09T06:16:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/894-
dc.descriptionДрогомирецька М.І. Стратегічні напрями розвитку туристичного іміджу України / М.І. Дрогомирецька // Економічні науки. Серія «Облік і фінанси»: зб. наук.пр. – Луцьк: Луцький НТУ, 2013. – Вип. 10 (37). – Ч. 3. – 530 с. – С. 220-225.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито сутність поняття «туристичний імідж країни». Визначено, що в умовах сьогодення історико-культурні та природні лікувальні ресурси України викликають значний інтерес у місцевих жителів і в туристів з інших країн світу. Розглянуто перелік основних заходів, які впливають на інтенсивність розвитку туристичної галузі в державі. Наведено характеристику стратегічних напрямів розвитку туристичного іміджу України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична галузь національної економікиuk_UA
dc.subjectтуристичний імідж державиuk_UA
dc.titleСтратегічні напрями розвитку туристичного іміджу Україниuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.432-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MD_2013.pdfосновна стаття186.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.