Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Л.М.-
dc.contributor.authorЖуков, В.-
dc.contributor.authorБеседа, Н.А.-
dc.date.accessioned2021-02-01T19:57:59Z-
dc.date.available2021-02-01T19:57:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8945-
dc.descriptionRybalko L. Health-saving technologies in physical culture higher education / L. Rybalko, V. Zukow, N. Beseda // Гуманітарний вісник Національного університету імені Юрія Кондратюка : зб. наук. праць. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. – Вип. 1-2 (7). – С. 72-77.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the innovative health-saving technologies potential, which essence is to focus the educational process in the potential human rights and their implementation, and also describes the tasks and circumstances of the use of integrated healthcare saving technologies in higher education institutions. The special attention is paid to the fact that an innovative approach to student learning should be systematic and cover all aspects of educational work in the preparation of future specialists, with the need to review the theoretical and practical approaches to the content of education, vocational teacher training, development of new technologies and teaching methods. At the same time, the main goal of innovative educational technologies is to prepare a student for life in an ever-changing world. Thus, the teacher can act as a participant, developer, researcher, user and advocate of new pedagogical technologies, theories and concepts.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано потенціал інноваційних технологій збереження здоров’я, суть яких полягає у фокусуванні навчального процесу на потенційних правах людини та їх реалізації, а також описуються завдання та обставини використання інтегрованих технологій збереження здоров’я у вищих навчальних закладах. Особлива увага приділяється тому факту, що інноваційний підхід до навчання студентів повинен бути систематичним і охоплювати всі аспекти навчальної роботи при підготовці майбутніх фахівців, з необхідністю перегляду теоретичних та практичних підходів до змісту освіти, викладач професійно-технічної роботи навчання, розробка нових технологій та методів навчання. В той самий час, Головною метою інноваційних освітніх технологій є підготовка студента до життя у світі, що постійно змінюється. Таким чином, вчитель може виступати як учасник, розробник, дослідник, користувач та захисник нових педагогічних технологій, теорій та концепцій.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectinnovative technologies of traininguk_UA
dc.subjectintegrated teaching technologiesuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjecthealth-saving technologiesuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectsocio-economic transformationsuk_UA
dc.subjectінноваційні технології навчанняuk_UA
dc.subjectінтегровані технології навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectоздоровчі технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectсоціально-економічні перетворенняuk_UA
dc.titleHealth-saving technologies in physical culture higher education = Здоров’язберігаючі технології у вищій фізичній культуріuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc796.072-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_7-Рибалко_Беседа.pdfстаття671.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.