Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8911
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клевака, Л.П. | - |
dc.contributor.author | Гнізділова, О.А. | - |
dc.contributor.author | Гришко, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T08:18:45Z | - |
dc.date.available | 2021-01-25T08:18:45Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8911 | - |
dc.description | Гнізділова О.А. Розвиток у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь у процесі використання логічних блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера / О.А. Гнізділова, О.І. Гришко, Л.П. Клевака // Вісник Черкас. нац. ун-ту ім. Б. Хмельницького : Серія «Педагогічні науки». – Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2020. – Вип. № 4. – С. 199-206. – DOI 10.31651/2524-2660-2020-4-199-206. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасна дошкільна освіта будується на особистісно-орієнтованій моделі. Провідне місце у вирішенні проблеми розвитку у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь займає математика. Вона відточує розум дитини, розвиває гнучкість мислення, вчить логіці. У педагогічній практиці сучасного закладу дошкільної освіти логічні блоки Дьєнеша і палички Кюїзенера активно використовуються сучасними вихователями. Робота педагога з цим матеріалом суттєво сприяє розвитку у дітей логіко-математичних уявлень та вмінь. У процесі роботи з блоками Дьєнеша у дітей не лише закріплюються уявлення про геометричні фігури, ознаки предметів, формуються розумові дії, а й розвиваються психічні процеси: мислення, пам’ять, увага, уява, мовлення. Палички Кюїзенера дають можливість тренувати дітей дошкільного віку в складанні числа з одиниць і двох менших чисел; навчати вимірювати об’єкти; засвоювати арифметичні дії (додавання, віднімання, ділення, множення); навчати ділити ціле на частини; підводити їх до усвідомлення співвідношень «менше – більше», «менше на ... – більше на ...». У роботі з паличками Кюізенера просторово-кількісні характеристики не настільки очевидні для дітей, як колір, форма, розмір у роботі з блоками Дьєнеша. Але відкрити ці характеристики допоможе спільна діяльність дорослого з дитиною. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | дитина дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | логіко-математичні уявлення та уміння | uk_UA |
dc.subject | блоки Дьєнеша | uk_UA |
dc.subject | палички Кюїзенера | uk_UA |
dc.title | Розвиток у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь у процесі використання логічних блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера. | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.2.016:51–028.31:001.895(045) | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клевака ЛП.pdf | стаття | 2.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.