Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлевака, Л.П.-
dc.contributor.authorГнізділова, О.А.-
dc.contributor.authorГришко, О.І.-
dc.date.accessioned2021-01-25T08:18:45Z-
dc.date.available2021-01-25T08:18:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8911-
dc.descriptionГнізділова О.А. Розвиток у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь у процесі використання логічних блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера / О.А. Гнізділова, О.І. Гришко, Л.П. Клевака // Вісник Черкас. нац. ун-ту ім. Б. Хмельницького : Серія «Педагогічні науки». – Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2020. – Вип. № 4. – С. 199-206. – DOI 10.31651/2524-2660-2020-4-199-206.uk_UA
dc.description.abstractСучасна дошкільна освіта будується на особистісно-орієнтованій моделі. Провідне місце у вирішенні проблеми розвитку у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь займає математика. Вона відточує розум дитини, розвиває гнучкість мислення, вчить логіці. У педагогічній практиці сучасного закладу дошкільної освіти логічні блоки Дьєнеша і палички Кюїзенера активно використовуються сучасними вихователями. Робота педагога з цим матеріалом суттєво сприяє розвитку у дітей логіко-математичних уявлень та вмінь. У процесі роботи з блоками Дьєнеша у дітей не лише закріплюються уявлення про геометричні фігури, ознаки предметів, формуються розумові дії, а й розвиваються психічні процеси: мислення, пам’ять, увага, уява, мовлення. Палички Кюїзенера дають можливість тренувати дітей дошкільного віку в складанні числа з одиниць і двох менших чисел; навчати вимірювати об’єкти; засвоювати арифметичні дії (додавання, віднімання, ділення, множення); навчати ділити ціле на частини; підводити їх до усвідомлення співвідношень «менше – більше», «менше на ... – більше на ...». У роботі з паличками Кюізенера просторово-кількісні характеристики не настільки очевидні для дітей, як колір, форма, розмір у роботі з блоками Дьєнеша. Але відкрити ці характеристики допоможе спільна діяльність дорослого з дитиною.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectдитина дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectлогіко-математичні уявлення та умінняuk_UA
dc.subjectблоки Дьєнешаuk_UA
dc.subjectпалички Кюїзенераuk_UA
dc.titleРозвиток у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь у процесі використання логічних блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера.uk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc373.2.016:51–028.31:001.895(045)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клевака ЛП.pdfстаття2.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.